2007. december 27., csütörtök




Teljesen véletlenül ennyire ronda az egész. Majd kitalálok valamit.
Ma voltunk korcsolyázni. összetört a térdem. Hehe. Gyakrolotam a koszorúzást, csakhát a keresztezett lábak korcsoláyban veszélyeztetik az egészségi állapotot. Azt hiszem majd meglátogatom dr. Büdi Tamás sebészorvost, mint hetedikben havonta egyszer.
Ilyen furcsa minden. Főleg ha az ember a furcsa gondolatai mellé Pink Floydot hallgat. Azt Pám is szereti. Aztán belátja, hogy a világmegváltó gondolatainak semmi értelme, inkább üvegből issza a kihűlt, rágott rágógumi ízű, cukormentes indiai teát. Egészségére.
Ül az asztalánál, és valami okosság helyett csak az foglalkoztatja, hogy Milyen nap is van ma? Nem kedd, szerda? Csütörtök. Jó, legyen csütörtök. Elégedett mosoly, aztán az arkifejezése visszazuhan a megszokott -higgadt vagyok és nem zökkentesz ki belőle- , illetve -higgadt vagyok- (csakmert az sokkal higgadtabban hangzik, mert a másikkal már nyugtatgatja magát, meggyőzi a másikat, hogy ő tényleg az, közben meg jól odacsapna neki...belezavarodtam a mondatba ehhheh) állapotába. Ül, mered, és higgadtsága csak saját véleménye szrint tükröződik az arcán, viszont ha valaki benyitna és jól megnézné Kalter Mano szép arcát, akkor látná, hogy -higgadt- sága eszeveszett bambulásba csapott át. Mindezt ő maga is végiggondolja, és belátja, hogy nem is gondolkodott semmin. És ez itt a rossz. Éppen ezen gondolkodott, csak elfelejtette, hogy mennyire bonyolult dolgokat is rágott át magában.


-higgadt vagyok- -csalódott vagyok-


Bild: kuh_swarz

Nincsenek megjegyzések: