2011. május 7., szombat

Oroszországi Föderáció - - - Yandex

A Világ megismeréséhez vezető egyetlen út, a visszafogottságban rejlik. 
Erre jöttem rá a Ben Frost koncert alatt, aminek az atmoszférája olyannyira lehengerlő és lélekemelő volt számomra, hogy bebizonyosodott, még én is képes vagyok egyfajta meditatív állapotba süllyeszteni a tudatomat. Vagy az az alattit.
Így tehát kénytelen leszek feladni szemérmetlenül romantikus gondolkodásmódom egy részét expressz a rászorulóknak, és megrendelni a híresneves -higgadt fizikus agy- deluxe edition-t. Vagy legalábbis apránként felnőni a puritánságon keresztül közvetített lelki gazdagság igényes ábrázolásának feladatához.
Nameg amúgyis fel kéne nőni. (nem)
Másoknak már akkor hármassal kezdődött az éveik száma, amikor az egyest még csak egy nulla követte. (én ekkor már negyvennél jártam, húzzatok bele, srácok.)
És megint másoknak már akkor hármassal kezdődött az éveik száma, amikor az enyém még csak egyessel se.
Ez természetesen nyilvánvaló, hiszen
A Világ tökéletes. 

Nincsenek megjegyzések: