2007. június 17., vasárnap


Eza Balaton nem hagyja, hogy itthon üljek. Szépvolt, jóvolt, visszavár.
Pluszmég egy Boris Vian kötet (örömmel közlöm, hogy végre kiolvastam A Venyigeszú és a Plankton-t, és az érdekes humor a történet végén sem lankadt, sőt.), meg egy x-man, (merthogy ebből sikeresen megvettem a májusit apályaudvar régi-régi újságosstandjának köszönhetően, aminél talán olyan újságok is megtalálhatóak, amiket már rég nem nyomtatnak), tehát ebből a mostani, és ennyi, merthogy apókembert ott a kálvintéri aluljáróban vettem meg, három hungarocell táblával megrakva (nem volt egyszerű az alsó polcról levenni, hátmég a pénzt előszedni...és átnyújtani a drágákat egy idegen kézbe...), ami azt jelenti, hogy nem májusit, hanem júniusit sikeredett szerezni. Ebből is látszik a rémnagy különbség, de mindkettőnek van hangulata. (márha ilyen helyeknél lehet hangulatról beszélni)
(Kifejezetten sok zárójelet használok)
az évzáró is megesett, aztán megint egy szégyenkezhetekmajdholnapreggelazestitáncommiatt koncert és diszkótek ötvözete tornyosult az éjbe veszve, ugyanis igen, végre ismét az egyedülálló, és kifürkészhetetlen kilencszáztizennégy-es (914) éjszakai járatot vehettem(tük) igénybe. Krrák!

De ngyon nemtudok mit írni, Zamárdiban hetven forint egy gömb fagylalt, mindenki menjen oda legalább ezért!

Bild: Tryo. Mert ez olyan szépkép. Szerintemlegalábbis. Pedig a Balatonról is tehettem volna ide valamit, csak nincsen scannerünk.

3 megjegyzés:

eszter írta...

hellohello, jó olvasni :)

A róka. írta...

Hát. Akkor jóezadolog.

Ernest Hemingway írta...

Sári néni(Persze, hogy jó.)
minden este(Akár a képregények.)
lazít(Meg a Balaton.)
mert elpilled(Meg a tánc.)
a nap végére(No, persze a Balaton és a képregény együtt!)
ezért(A mi táncunk!)
sámándobol(Ha ez annak nevezhető!?)
ha valóban létezik ilyen (Hát, hogyne.)
de én elhiszem neki
(és ezek a zárójelek!).
(ahh...)

(Lőrincin 70ft a fagyi, KáPét megsértjük, ha nem oda megyünk!)
(Te zsidó,gondolkozz már!!!!)