2007. július 6., péntek

Nos. Csillebérc. Gyorsan elszállt a nyár fénypontjának tíz röpke boldogan történéstelen tartalommal teli napja. az az igazság, hogy perpillanat semmi mást nem szeretnék, mint megint visszamenni, és újrakezdeni, de gondolom ezzel olyan nagyon sokan vannak és lennének így. (Parastmount Pictures) Valahogyna írni se nagyon tudok most erről, pedigpedig... A belga nagyonjóvolt. A filmen meg látszik, ahogyan járom rá a kretén tagbaszakadt táncomat. Sebaj. Szexplanéta. Az mindig jó. Aztán kaptam egy könyvet is, elvileg az agyam fergeteges pörgése miatt (írhattam volna aztis, hogy forgása, mertaz mennyire jó, de igyekszem leszokni ezekről a hülye mondatzavaró alliterációkról.) De szerintem mindössze azért kaptam ezt most, mert Ibi néniek szimpatikus voltam. Ú. mennyire őszinte.
Csillebérc nekem sohasem az a nagy barátságos nagy szerelmes tábor. Mert miért lenne. Az egész életem nem az. De Szticcsel éppen ezt beszéltük ezévi utolsó Csillebérces toalettúránkra menet, hogy ettől függetlenül a tábor kurvajó volt (natürlich, merthogy Péter csinálta a dolgokat. Szeretjük is a férget.) És nem az olyan dolgok tették jóvá, minthogy a diszkótekben a lassú számnál a fiú vállára borulva becsukod a szemed, vagy a másikat stírölöd. esetleg, hogy megtaláltad lelki társadat, és legjobb barátodat. Vagyhogy megnyertük a versenyt (:( Nem nyertük ) Még a számháborút sem, és ha ezek meg is történetek volna, nemmondom, hogy szar lett volna, mer biztosan dobott volna egyet a dolgon, de enélkül is talán eddigi táborozásaim közül a legjobb volt.
Már várom az őszi kirándulást. Nagyon. Mert addig sem kell suliban lenni. Helyette pedig külföldön leszünk, {és kedves, aranyos, (najó...) } jó társaságban. Nos. ennyi, ha lesz CSB-s kép ami jó, akkor teszek fel ide.
http://www.okosodo.hu

2 megjegyzés:

eszter írta...

pontosan. önmagában jó, úgy, ahogy van. és most ezsembejut bridzsitdzsones és a mondat, és majd írok sajátblogomra is, és felraklak linkek közé, hogy olvassanak Téged, mert az jó.

A róka. írta...

Jajjdeédes. Megegy mosolygás.
De szerintem ez olvashatatlan.
Vagy érthetetlen. (nekem se mindig esik le, hogy miről is írok valójában, de erről írtam is asszem.)
meg bővítenek is kéne a szókincsemet. És valójában, ha most elkezdenék ide nagyban írni, hogy részletezzem, mire gondolok ezzel kapcsolatban, akkor az már önmagában valami post lenne, vagymiazistenifia. Szóval inkább nemteszem.
Noüdv.