2007. november 3., szombat


Igazad van. Önzésem határtalan. Valóban nem emlékszem az esetre pontosan. Képes vagy megsiratni. (persze nem nem sikerült, de bár sikerült volna) Ilyesmikre rádöbbenni, milyen rossz érzés, de kell az a rossz, tudjuk jól.
Az önzés dolgáról egy szót se. Mindenki tisztában van vele, és gondolja, hogy igenigen.
Lehet, hogy ez valami igen gyenge időszak. Mindjárt jön a tél, és csak egy könnycseppet ejthetsz, végre itt a hó, meg a latyak, erre vártunk évek óta, csak legyen már tényleg, hogy télen is önző módon élhessek. Javított kiadás. NINCS.
Aztán megemlíteném a disznóvágást. Korán kezdődött, későn végződött, és nekem nem volt étvágyam. Mostanában sosincs igazán.

Ez a szünet meg nem olyan valódi. Ha most fogyasztottam volna alkoholt, akkor foghatnám arra. Csak az ital beszél belőlem. De a kedvem szar. Az lett. És örülök neki. Tehát akkor most milyen is? Fegyverrel lövöldöznék az utcában. Szeretnék rettegett pszichopata gyilkos lenni egy kasszasiker filmben. És persze a film télen játszódna. Egy nyomorult dalocskát énekelgetnék, és félelmetes lenne.
Aztán úgy terveztük, hogy átugrunk Ukrajnába, de az meg végképp nem jött össze. Helyette kömény fizikai munkát végeztünk. Csak titokban tartom, hogy mi volt az, mert még kiderül itt, hogy még hazug is vagyok.
Máskülönben üresedő perceinkben a Nintendo lefoglalt, és megmentettünk pár emberéletet a lézerrel a meg a szikével.
Je suis auchan. ebből kifolyólag persze, hogy rajzolok a hátadra, ésha nem fogod meg a térdem, meg a vállam, akkor megnyomkodom a kezed. Micu, neked nem, mert egy házban lakunk.
Most lőttem egyet. De minek? Hát azért, hogy a moziban ülők megijedjenek. Azért, hogy a film jófiúi kicsit megijedjenek, de a nő meg elájuljon a félelmtől.
Éjszaka aludtunk. Most nem volt nyomorgás, mert Gizelláék nem jöttek. Azért kár. A melegvíz néha elfogyott, ami olyasmi, mint CSB-n, csak sokkal másabb. Visszatérve. Nekem pl külön ágy jutott, ami hihetetlenül jó, csak az volt benne kicsit rossz, hogy pont szemben van az üveges ajtóval, ésha a nagy ajtón bejönnek a gonoszok, akkor én látom meg először, és ők engem látnak meg először. És akkor csak álmomban lehetek pszichopata gyilkos egy filmben, és csak álmomban lehet antik hatású gépfegyverem, amivel a földet karistolom, és lövök vele, amikor kell.
Most kell. Most lőttem mégegyet. Egy ember odaveszett. Kár érte, de a filmekben valakinek meg kell halnia.
Néha, amikor eszünkbe jutott, raktunk a tűzre fát. Aztán délutánra annyira meleg lett odabenn, hogy nehezünkre esett levegőt venni, de kinn meg túl hideg volt. akkor kellett futni az ágyba.
Ma ettünk egy utolsót. Húsleves és gyomorfájás. Fetrengés és ordibálás. Menjünk haza. Sziasztok, majd telefonálunk, ha hazaértünk.
A harmadik. Ellőttem. Vége van.

Nincsenek megjegyzések: